افزایش فروش نانوایی

چند راهکار ساده برای افزایش فروش نانوایی و قنادی

نان یکی از خوراکی های رایجی است که اکثر مردم در سفره هایشان دارند، اما کسی که فقط برای خرید یک دونات وارد نانوایی شما می شود، کسب و کار شما را حفظ نخواهد کرد. برای رشد نانوایی خود، باید روش های خلاقانه ای را برای جلب نظر مشتریان جدید انجام دهید. البته، یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای شروع ایجاد این روش‌های خلاقانه می‌تواند این باشد که بدانید چه نوع روند مصرف نان در جهان، در کشور شما، در منطقه شما و …، از کلی تا خاص وجود دارد. یا به طور دیگر بدانید بهترین مشتریان و کسانی که کسب و کار شما را رونق می بخشند چه کسانی هستند. با این حال، این تازه آغاز راه است و بهترین راه برای استفاده از این روندها یا دیدن اینکه آیا آنها کار می کنند، انجام و بررسی اقدامات مختلف است. رامین ماشین به عنوان مرکز فروش انواع دستگاه دیوایدر نان، گرد کن خمیر و سایر تجهیزات نانوایی در این مقاله قصد دارد به بررسی چند ایده جهت افزایش فروش نانوایی و قنادی شما بپردازد. تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

1. به رهگذرانی که از کنار نانوایی شما می گذرند نمونه تست بدهید

یک سینی کلوچه یا کوکی های کوچک یا تکه های نان برای مشتریان و افرادی که از آنجا عبور می کنند یا از شما خرید می کنند جهت تست قرار دهید. مشتری ممکن است پس از خوردن نان اگر طعم آن را دوست داشته باشد، قیمت آن برای خرید مقرون به صرفه باشد و تازه باشد جهت خرید آن اقدام کند. افرادی که از کنار آن عبور می‌کنند و آن را امتحان می‌کنند ممکن است پس از تست نان به مشتری ثابت برای شما تبدیل شوند.

2. از رستوران ها و کافه های مختلف دیدن کنید

معرفی محصولات به کافه و رستوران

مانند رستوران های کترینگ، بسیاری از رستوران ها تولید کننده نان نیستند و همواره به دنبال تامین کننده های خارجی برای تامین نان و شیرینی های مورد نیاز کسب و کار خود هستند. سرمایه گذاری در کار با رستوران ها راه دیگری است تا محصول شما مخاطبان بیشتری داشته باشد و فروش شما رشد کند. اگر با بررسی قیمت سایر تامین کننده ها تنها کمی ارزان تر خدماتتان را ارائه دهید سود چند برابری را تجربه خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: چند راهکار برای بهبود کیفیت نان فانتزی

3. ایجاد یک وب سایت یا صفحه در شبکه های اجتماعی

اگر فروشنده نان های فانتزی یا انواع کیک و شیرینی هستید عکس های محصولات خود را در فضای مجازی آپلود کنید، برای کسانی که شما را در شبکه های شما دنبال می کنند، پیشنهادات و تخفیف های ویژه ارائه دهید و یک وب سایت جذاب ایجاد کنید که اطلاعات لازم در مورد نانوایی و قنادی شما را داشته باشد.

یک فرم سفارش آنلاین یا یک صفحه فروشگاه آنلاین برای مشتریان خود در نظر بگیرید تا بتوانند محصولات را از فروشگاه شما سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند. این کار به معرفی فروشگاه شما کمک بسیاری خواهد کرد. همچنین در نظر داشته باشید که فروشگاه هایی که از فناوری ها و دستگاه های جدید مانند دستگاه برش نان تست، دستگاه رول کن نان فانتزی و… استفاده می کنند علاوه بر افزایش سرعت تولید، محصولات بهداشتی تر و زیبا تر و در یک سایز و اندازه ارائه خواهند داد. در صورتی که قصد تجهیز فروشگاهتان به انواع تجهیزات نانوایی و قنادی را دارید می توانید با شماره تماس های درج شده در سایت در ارتباط باشید.

4. محصولاتتان را به هتل ها و تالار های پذیرایی معرفی کنید

علاوه بر رستوران ها هتل ها و تالار های پذیرایی هم به صورت عمده نان یا شیرینی های صبحانه و… خود را خریداری می کنند. معمولاً یک محصول سفارشی سود زیادی را به نانواها ارائه می دهد، همانطور که این موضوع در مورد کیک ها هم صدق می کند. از طرف دیگر، ارائه شیرینی و کیک های عقد به تالارهای پذیرایی می‌تواند به شما کمک کند تا با آنها همکاری کنید، که در اکثر مواقع ممکن است بسته به رویدادی که در حال انجام است، دسر نیز نیاز داشته باشند. شما می توانید دسر های مختلف در شکل ها و سایز های متفاوت نیز به مشتریان ارائه بدهید که این افزایش سفارش و در نتیجه افزایش فروش نانوایی و قنادی را به دنبال خواهد داشت.

5. بالاترین کیفیت را با کمترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهید

کیفیت بالای محصولات

اگر محصولی که ارائه می‌دهید بهترین کیفیت را نداشته باشد، هیچ یک از تلاش‌هایی که قبلاً ذکر شد به نتیجه نمی‌رسد. در کنار قیمت مقرون به صرفه کیفیت و تازگی محصولات بسیار مهم است. همانطور که پیشتر در مقاله به آن اشاره شد برای انجام این کار، داشتن تجهیزات نانوایی که صرف نظر از اندازه تولید شما، نتایج عالی به شما می دهد، مهم است.

شاید این مطلب هم برایتان مفید باشد: راهنمای انتخاب بهترین فر نانوایی

مهم ترین نکته: مراقب خرج و دخل نانوایی خود باشید

به یاد داشته باشید که ثبت کلیه عملیات فروش، خرید و هزینه ها مهم است. شما هرگز نباید میزان سرمایه گذاری خود را با پایین آوردن قیمت بیش از حد از دست بدهید. چه در مواد خام و چه در هزینه های عملیاتی، برای افزایش فروش نانوایی یا قنادیتان بدون محاسبه قیمت نهایی محصول تولید شده و سود خودتان اقدام به فروش نکنید.

به همین ترتیب، هفتگی یا ماهانه به صورت دوره ای باید تمام هزینه ها را محاسبه و آن را جز بخشی از فعالیت های خود قرار بدهید. در حالت کلی توصیه می‌شود هفته‌ای یک بار انجام دهید تا به شما کمک کند و بتوانید در مورد اینکه باید در چه چیزی بیشتر و چه چیزی کمتر سرمایه‌گذاری کنید بهتر تصمیم بگیرید. همچنین در بازار امروز ضروری است که مزیت رقابتی خود را شناسایی کنید و کسب و کار خود و ارزش افزوده ای که سایر نانوایی ها ارائه نمی دهند را ارزیابی کنید. تمام مزایایی که می توانید به مشتری خود ارائه دهید باید قبل از اجرا ارزیابی شوند.

ما در مجموعه رامین ماشین به عنوان مرکز ارائه دهنده انواع تجهیزات نانوایی مانند دستگاه چانه گیر بربری و… به شما کمک می کنیم تا تولیدات نانوایی خود را افزایش دهید، بدون اینکه طعم و مزه هنر خود را از دست بدهید. همه تجهیزاتی که نانوایی شما نیاز دارد، با توجه به بودجه و میزان نیازتان به شما ارائه خواهیم کرد.

در صورتی که مطالب ارائه شده در مورد راهکار های افزایش فروش نانوایی برایتان مفید بود یا تجربه ای در این زمینه دارید یا موردی بود که در این مقاله به آن اشاره نشده است خوشحال می شویم در قسمت دیدگاه ها نظرتان را با ما و سایر خوانندگان سایت در میان بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *